BUAT YANG BARU TAHU KEWUJUDAN BLOG INI

JANGAN TERLEPAS PANDANG ARTIKEL- ARTIKEL TERDAHULU
BOLEH DI BACA KAT DALAM KANDUNGAN
************************************************
JIKA NAK BERSEMBANG
SETIAP MALAM AHAD & RABU


**KENANGAN PERTEMUAN 2008**

Che Ramli

Posted on Sunday, April 19, 2009 by mptb9496

As'kum..terlebih dahulu aku ingin mohon maaf kerana dah lama tak bertanya khabar berita kpd rakan2 semua terlebih lagi le kpd Nazir & Bani(webmaster).Bukan apa dr bulan Januari - Mac aku sibuk ngan Kempen Pemilihan Kepimpinan Pemuda UMNO Malaysia baru-baru ni.Apapun syabas pd rakan2 yg aku nampak telah mula utk memberi respon & menghantar artikel2 utk tatapan kita semua.aku yakin lama kelamaan akan lebih ramai rakan2 kita akan tampil lagi dlm blog ini.kpd webmaster teruskan usaha anda ini dlm memastikan blog ini terus wujud sbg pemangkin kpd perhubungan kita sesama rakan2 yg dah lama terpisah.

Di kesempatan ini,aku juga ada mengirim gambar kami sekeluarga utk di abadikan dlm blog ini.



Motosikal idamanku....

Bersama ini aku sertakan serba sedikit biodata keluarga bahagia aku:


Aku : CHE RAMLI B TAUSA
ALAMAT : LOT 24C,JLN DELIMA 5A,PAYA JARAS HILIR,
47000 SG BULOH,SELANGOR
TEL : 012 3373411
EMAIL : che_li_pemuda@yahoo.com
ALAMAT : SK SEKSYEN 7
SEKOLAH KOTA DAMANSARA,PJ

NAMA ISTERI : NORAZLINA JUSIN
ANAK : NOR IZZATI ASYARANI(10THN)
NOR TASNIM AMANI( 7 THN)
MOHD NAZIF HAKIMI(3THN)

Penglibatan Dlm Masyarakat&NGO:

1. Naib Ketua Pemuda UMNO Bahagian Subang
2. Naib Pengerusi Belia 4B Kawasan Subang.
3. Bendahari Kelab Sukan Komuniti Kota Damansara.
4. Ahli Lembaga Pelawat Hospital Sg Buloh
5. Ahli PEKIDA Jemaah Kota Damansara

Inilah serba sedikit biodata keluarga aku..aku dah 13 thn mengajar di sekolah ni.selama 10 thn aku menyewa d Kota Damansara.Ada rezeki aku telah membeli sebidang tanah &kemudian setelah rumah aku siap aku berpindah ke Sg Buloh.jarak rumah aku ngan sekolah cuma 5 km.kepada rakan2 kalau yg datang ke KL jgn pula segan silu nak hubungi aku.boleh jadikan rumah aku rumah persinggahan.Insyallah cuti sekolah ni aku akn bercuti ke Langkawi(1-4 Jun) & balik Kg d Gurun, Kedah hingga 6hb Jun.kalau panjang umur kita akn ketemu di Kedah.

Sekian.wasalam.

0 Responses to "Che Ramli":

 

alumniMPTB@gmail.com © 2008