BUAT YANG BARU TAHU KEWUJUDAN BLOG INI

JANGAN TERLEPAS PANDANG ARTIKEL- ARTIKEL TERDAHULU
BOLEH DI BACA KAT DALAM KANDUNGAN
************************************************
JIKA NAK BERSEMBANG
SETIAP MALAM AHAD & RABU


**KENANGAN PERTEMUAN 2008**

Aktiviti Selepas UPSR

Posted on Monday, August 3, 2009 by mptb9496



Pusat Sains Negara Cawangan Wilayah Utara telah dibuka untuk dikunjungi oleh orang awam.Bagi kawan-kawan yang berada di kawasan utara : Perlis, Kedah, Penang dan Perak Utara datang melawat....selain Pusat Sains sebelah dia ada Muzium Padi.




Muzium Padi

Sebenarnya buka nak promosi...cuma nak bagi tau lokasi Pusat Sains dan Muzium Padi tak jauh dari rumah aku...kalau ada angan-angan nak buat rombongan tu boleh la.....nanti call aku.Boleh aku bawa jalan-jalan kat Taman Rekreasi Gunong Keriang kot-kot kalau nak beli bunga batu untuk perhiasan....


Bunga Batu Gunong Keriang

Kalau nak lasak boleh bawa mendaki Gunung Keriang.... nak jelajah gua-gua pun boleh gak..
Okey...member yang selalu dok anjur rombongan sekolah tu bolehlah fikir-fikir aktiviti selepas UPSR.

0 Responses to "Aktiviti Selepas UPSR":

 

alumniMPTB@gmail.com © 2008