BUAT YANG BARU TAHU KEWUJUDAN BLOG INI

JANGAN TERLEPAS PANDANG ARTIKEL- ARTIKEL TERDAHULU
BOLEH DI BACA KAT DALAM KANDUNGAN
************************************************
JIKA NAK BERSEMBANG
SETIAP MALAM AHAD & RABU


**KENANGAN PERTEMUAN 2008**

Selamat Bercuti

Posted on Sunday, May 31, 2009 by mptb9496

Selamat Bercuti kepada semua guru..khususnya kepada member Alumni MPTB 9496.


Kalau ada member yang nak bercuti ke Kedah, jangan lupa call aku dengan Baniee.Rumah aku dekat dengan Muzium Padi dan Gunong Kering...boleh la aku bawa melawat.Minggu kedua cuti aku ada ...coz aku pun bercadang nak pergi ke Kelantan..sepupu aku kahwin dengan orang sana.

Muzium Padi Negeri Kedah.




Bunga Batu Gunong Keriang

Rumah Baniee area Pekan Alor Setar, boleh di bawa ke Pekan Rabu...Menara Alor Setar dan pusing-pusing Bandar Alor Setar.



Bagi mereka yang anak Kedah, cuti ni tak kan tak balik.Kalau balik bolehla turun Alor Setar.Call aku dgn Baniee boleh la kita sembang-sembang.


Ok...Selamat Bercuti.......



0 Responses to "Selamat Bercuti":

 

alumniMPTB@gmail.com © 2008