BUAT YANG BARU TAHU KEWUJUDAN BLOG INI

JANGAN TERLEPAS PANDANG ARTIKEL- ARTIKEL TERDAHULU
BOLEH DI BACA KAT DALAM KANDUNGAN
************************************************
JIKA NAK BERSEMBANG
SETIAP MALAM AHAD & RABU


**KENANGAN PERTEMUAN 2008**

AZAM - (CM5)

Posted on Wednesday, May 13, 2009 by mptb9496


Assalamualaikum.. Terlebih dahulu aku mengucapkan tahniah kpd webmaster(Baniee&Nazer),kerana dgn daya usaha dan niat yang murni untuk merapatkan silaturahim antara kita yang telah lama terpisah maka lahirlah laman blog ini. Laman blog ini secara tidak langsung telah menjadi pemangkin perhubungan sesama kita. Harap kwn2 masih mengenali aku, azam kos pengajian melayu(CM5).Syukur alhamdulillah kerana masih dipanjangkan umur untuk bertanyakan khabar dengan kwn2 semua. Dah 13 tahun aku ngaja di SMJK Poi Lam, Ipoh. Inilah sekolah pertama dan mungkin sampai pencen kot aku di sini. Aku dah selesa di sini. Anak baru 3. Alhamdulillah 1 lelaki, 2 perempuan. Isteri, cikgu juga. ngaja di SK. ST. MICHAEL 2, Ipoh. Dikesempatan ni, aku sertakan gambar untuk dimuatkan dalam blog ini. Ini serba sedikit tentang keluarga aku :

Aku :MOHD NOOR AZAM BIN AYUB
Isteri : ZAMZARINA BINTI TAJRI
Anak : 1. MUHAMMAD AFIF AIMAN (7TAHUN)
2. NUR AMALIA NAFEESA (5TAHUN)
3. NUR AMNA ANEESA (7BULAN)
Alamat : 7 JLN PUTRA PERMAI 2,
TAMAN PUTRA PERMAI,
BANDAR BARU PUTRA,
31400 IPOH.
Telefon : 016-542 6462
Kepada kwn2 yang sampai ke Ipoh, jemput datang ke rumah aku. Jumpa lagi. Sekian, wasalam.







0 Responses to "AZAM - (CM5)":

 

alumniMPTB@gmail.com © 2008