BUAT YANG BARU TAHU KEWUJUDAN BLOG INI

JANGAN TERLEPAS PANDANG ARTIKEL- ARTIKEL TERDAHULU
BOLEH DI BACA KAT DALAM KANDUNGAN
************************************************
JIKA NAK BERSEMBANG
SETIAP MALAM AHAD & RABU


**KENANGAN PERTEMUAN 2008**

KunJunGan SaHabAt LamA...!!!

Posted on Monday, January 26, 2009 by mptb9496

Kenangan aku BerSama ShUiB dalAm ruMAhku.....



Masa perjumpaan ari tu shuib x dan nak mai sebab ada d Cameroon Higland. So dia minta maaf banyak2 kat kwn2 semua. Dia kata tringin sangat nk tngk pic2 tentang perjumpaan hari tu....so dia pun luangkan masa mai umah aku ngan family dia. Rupa2nya dia pun ligat dok wat bisness...

Apapun thanks shuib sudi mai pondok buruk aku....aku ngan shuib ni mmg rapat dr dulu lg sbb kampung kami berjiran...

Aku ngan family juga ambik kesempatan ni untuk mengucapkan takziah kat shuib sekeluarga diatas kematian bonda tercinta tahun lepas...Al-Fatihah.



tak dan sembang lama nk blk dah...x pa nanti jumpa lg...

Nampaknya rentetan dari perjumpaan dulu telah wujud budaya kunjung mengunjung sesama kita. Aku harap budaya seperti ini akan terus berkekalan disamping dapat mengeratkan lagi hubungan yang sedia terjalin....

Harap kawan2 lain dapat turut serta dalam menyumbangkan bahan untuk blog ini.





Pertandingan Bowling Berpasagan Akan Diadakan Tidak Lama Lagi....Sesiapa yang berminat sila hubungi Shahbani dan Nazir untuk maklumat lanjut...Diharapkan semua sahabat-sahabat dapat mengambil bahagian....

0 Responses to "KunJunGan SaHabAt LamA...!!!":

 

alumniMPTB@gmail.com © 2008